دنیای وینکس


دنیای وینکس

دنیای وینکس یه دنیای جادویی!


جوک وینکسی

یه روز موزا به یه چینی میخوره میشکنه

به تکنا میگن:حالا که تو پری برقی برو و به سرعت برق آب بیار ولی تکنا خیلی آروم میره ازش میپرسن:مگه نگفتیم به سرعت برق؟ تکنا میگه:آخه امروز برق مدرسمون ضعیفه!

معلم جادو از استلا و بلوم میپرسه:استلا تو یه جادوی خیلی قوی داری بلوم تو هم همین طور حالا آیسی میاد شما چیکار میکنین؟ استلا جواب میده:فرار میکنیم!

یه روز لایلا و فلورا مبارزه ی دوستانه داشتن

فلورا از معلمش میپرسه:ما اجازه داریم موقع مبارزه ی دوستانه از چوبدستی استفاده کنیم؟جواب میده:نه میزنی لایلا رو شل و پل میکنی!فلورا میگه:خب میدم لایلا خودش با چوبدستی خودشو بزنه که مسئولیتش با من نباشه!

 

یه روز حلقه ی سیاه میان به پای روکسی میفتن:بابا جون روکسی الهی فدات شیم الهی دردت بخوره تو سر بلوم!عزیزم گلم سمبلم قند نبات!بیا پیش ما یه ذره میخوایم باهات بازی کنیم!



نظرات شما عزیزان:

✰M!SS*DALSY✰
ساعت12:41---30 فروردين 1391
خیلی با حال بود من لینکت کردم اما هر کاری میکنم نمیتونم خودمو لینک کنم....
پاسخ آتوسا:مرسی نمیدونم


MiSs.FloRa
ساعت12:00---17 فروردين 1391
سلام عزیزم...خوب بود...خیل یهم بامزه نبودن...فقط مبارزه ی دوستانه باحال بود...

اپم
پاسخ آتوسا:مرسی


flora
ساعت23:44---16 فروردين 1391
basheh golam

flora
ساعت23:47---15 فروردين 1391
matlabeh ramzdar?


پاسخ آتوسا:ببین تو الان نویسنده ای من مطلب رمز دارو درست میکنم و رمز و نامتو میگم


فلورا فلاور
ساعت15:30---15 فروردين 1391
وای خیلی خیلی خنده دار بود ولی میوسا واقعا مال چینه یه جا خونده بودم

خیلیییییییی ممنونم آخه خیلی خوشگلن.پاسخ آتوسا:مرسی تغریبا از خودم ساخته بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آتوسا(بلوم) | تاريخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |